reklama

chýba mi jeden hlas

Po dlhej zime som vždy s radosťou očakával príchod jari a s tým spojené vysielanie cyklistických pretekov na stanici Eurosport. A vždy som sa tešil na to, že budem počuť ten známy hlas, ktorý dlhé roky k cyklistike na Eurosporte patril. Bol to hlas nezabudnuteľného reportéra Roberta Bakalářa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A tak, keď som si zapol televízor, zaznelo tam vždy: „Dobré odpoledne přeju, na Eurosportu začína cyklistika, u mikrofonu Robert Bakalář.“ Jeho hlas mi spríjemňoval sledovanie cyklistiky už od 90 – tych rokov, kedy som začal tento šport aktívne nielen sledovať ale aj robiť. Nebolo to len spojenie s najslávnejšími pretekmi ako Tour de France, Giro d Italia alebo Vuelta Espaňa ale aj s menej známymi pretekmi počas celého roka.

Dokázal o cyklistike rozprávať celé hodiny, rozoberal rôzne situácie, technické novinky, v jeho hlase mi nechýbala emócia, keď sa niečo v pelotóne udialo, jednoducho, pre mňa to bol majster svojho remesla. A aj keď sa niekedy pomýlil alebo mu niečo ušlo, ja jeho poslucháč, som mu to rád odpustil, pretože za tie roky si u mňa vybudoval veľkú dôveru a sympatie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj po jeho smrti v minulom roku, ďalej pozerám cyklistiku na Eurosporte, páči sa mi český komentár, no musím povedať: Robert Bakalář bol iba jeden !

Ján Fiľ

Ján Fiľ

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vášnivý cyklista, ktorý má rád Slovensko, svoju prácu, rodinu a miesta kde sa cíti najlepšie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu