reklama

ako som schudol

Mnohí to poznajú. Nebadane priberú, ani o tom nevedia, a keď sa náhodou postavia na váhu, zistia, že majú nejaké to kilo navyše. To bol aj môj prípad. Nikdy som nebol vyslovene štíhly ale držal som si stabilnú váhu okolo 80 kg. Od prírody som zavalitejší a v mladosti som aj posilňoval, doteraz mám určité časti tela pomerne slušne vypracované.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Priberať som začal z dvoch príčin. Oženil som sa a moja manželka a svokra dobre varia. Mám aj sedavé zamestnanie, keď nesedím v kancelárii, tak sedím za volantom. Kombinácia týchto dvoch faktorov prispela k tomu, že ručička na váhe ukázala skoro 87 kg a to ma znepokojilo, a aj naštartovalo. Ako som teda schudol ? Žiadna tvrdá diéta, žiadne hladovanie, žiadne odopieranie....no napriek tomu som schudol a teraz mám svojich 80 kg a chcem ísť ešte nižšie.

Môj recept na chudnutie je veľmi jednoduchý. Treba jesť podľa určitých pravidiel a byť v tom poctivý a vytrvalý, výsledok sa dostaví.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Raňajky: dám si čaj, ovsené vločky, pomleté orechy a ovocie. Komu by to nechutilo môže zameniť za celozrné pečivo plus trocha masla alebo horčice a na to všakovaká zelenina.

Obed: všetko je dovolené ale v správnej kombinácii. Zjednodušene, mäso (akékoľvek) kombinovať so zeleninou, potraviny na obilnej báze (zemiaky, cestoviny a pod.) tiež podávať hlavne so zeleninou. Ovocie poslúži ako medzičlánok, medzi hlavnými jedlami dňa.

Večera: skombinovať ako obed, poprípade len zeleninu alebo len ovocie

Mnohí takéto stravovanie poznáme pod názvom delená strava. Áno, ja ju takto delím a dosiahol som výsledky. Patrím medzi ľudí, čo si musia dávať pozor na to, čo jedia a delená strava mi pomohla nielen schudnúť ale aj sa lepšie cítiť. Po jedle sa vôbec necítim nafúknutý, ťažký. Za mesiac som týmto prístupom schudol skoro 7 kg. No na budúci rok mám svoj ďalší cieľ. Popri takto rozdelenej strave sa viac venovať aj môjmu obľúbenému športu – horskej cyklistike. Kombinácia správnej stravy a športu mi prinesie ďalšie úbytky na hmotnosti a lepšiu kondíciu, v to pevne verím.

Ján Fiľ

Ján Fiľ

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vášnivý cyklista, ktorý má rád Slovensko, svoju prácu, rodinu a miesta kde sa cíti najlepšie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu